Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-12-07 22:36:15

K_Piskorski
Moderator
Dołączył: 2016-12-02
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 50.0

Krzysiek Piskorski [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

[KP001, FINDINGS FOR LOCATIONS]

Wojna oducza patrzenia w górę. Przydatne rzeczy znajduje się przeważnie na ziemi, wśród gruzu i popiołów. Dlatego prawie przeoczyliście ten pojemnik. Zdradził go dopiero błysk metalu wśród nadpalonych belek, pod dziurawym dachem.

Serce przyspiesza. Pojemnik zrzutowy! Jego spadochron jest szary i poszargany – wisi tu od dawna. Nie bez powodu. Dotarcie do niego wymaga długiej i niebezpiecznej wspinaczki. 

> Ryzykować życie dla kota w worku? Nie ma mowy! – zostawiacie pojemnik i kontynuujecie eksplorację. Może następny odkrywca będzie odważniejszy?   

> Kto nie ryzykuje ten nie je! – wybierz bohatera i wykonaj test Prowess. Porażka = 1 rana. Jeśli chcesz, możesz powtórzyć test. Sukces = bohater dociera do pojemnika, patrz KP002.


KP002
Najpierw długa wspinaczka po trzeszczących deskach. Potem przecinanie lin, które utrzymywały pojemnik w powietrzu. Nie było łatwo, ale pojemnik wreszcie opada z hukiem na ziemię i otwiera się. Wysypują się z niego… ulotki. Setki ulotek.

Podnosicie jedną. Logo ONZ i kilku charytatywnych organizacji. Naiwne porady o tym, jak żyć w strefie wojny. Przypomnienie, żeby często myć ręce (jakbyście mieli czym). Numery telefonów instytucji charytatywnych (od miesięcy nie działają telefony). Pouczenia o niebezpieczeństwie chorób wenerycznych. I piktogramy, zupełnie jakbyście nie potrafili czytać we własnym języku. Czujecie się, jakby ktoś napluł wam w twarz. Rozczarowanie miesza się z wściekłością.

Misery wszystkich bohaterów w tej lokacji rośnie o 1.

---

Wiadomość dodana po 05 min 56 s:
[KP028, LOCATIONS RARE FINDINGS, RED]

Ciemny pokój na parterze. Smród odchodów i stęchlizny. Obluzowana deska skrzypi pod butem. W takich miejscach ludzie często coś ukrywają! Unosicie deskę, ale pod nią napotykacie tylko spojrzenie brudnego, starszego mężczyzny o skołtunionych włosach. Jest wygłodzony. Nie ma nic oprócz swoich zawszonych łachów.

Pełni zawodu chcecie odejść. Coś was powstrzymuje. Ta twarz… jakby znajoma? Pamiętacie go z telewizji, sprzed wojny! Był politykiem – jednym z tych, którzy rozpętali ten przeklęty konflikt. Teraz siedzi w norze pod podłogą, zaszczuty jak zwierzę.

Cenne znalezisko! Czujecie, jak narasta w was furia. Pięści zaciskają się.

> Zabijacie go
– prawie nie stawia oporu, gdy wyciągacie go z kryjówki, ale szybko zaczyna rozumieć o co chodzi. Płacze jak dziecko. Moczy swoje łachy. Chwilę potem leży już na ziemi w kałuży krwi. Stoicie nad nim długo, czekając aż przyjdzie choć cień satysfakcji. Nie czujecie nic. Odchodzicie, zostawiając za sobą martwe ciało.

Kontynuujecie eksplorację.

> Zostawiacie go
– Śmierć to litość, na którą nie zasłużył! Uspokajacie się, odwracacie, odchodzicie – jak najdalej od jego smrodu. Świadomość, że osoba, która pomogła wywołać wojnę, cierpi tak samo jak reszta, wydaje się dziwnie pocieszająca.

Misery wszystkich obecnych bohaterów spada o 1. Kontynuujecie eksplorację.

> Próbujecie przehandlować go bojownikom przeciwnej strony – musicie opuścić tę lokację. Zakończcie fazę eksploracji, a potem patrzcie KP029.


KP029
Droga do najbliższego posterunku jest długa, niebezpieczna. Przemykacie między zrujnowanymi budynkami, ciągnąc jeńca siłą. Mężczyzna błaga, obiecuje, zaklina. Wiecie jednak, że nie ma niczego wartościowego – oprócz własnego życia.

Wreszcie: cel podróży. Małe ognisko, przy którym kuli się kilka uzbrojonych sylwetek. Rzucacie jeńca przed rebeliantów. Tłumaczycie. Z początku śmieją się, chcą was przegnać. Potem jeden wyciąga z kieszeni kartkę pełną małych, podpisanych zdjęć. Jego twarz poważnieje. Rzucają wam kilka puszek jedzenia i przeganiają. Jeniec kwiczy ze strachu jak zwierzę.   

Koniec eksploracji. Zyskujecie 2 żetony Canned Food. Napiszcie na pustym żetonie KP030 i włóżcie go pod górną kartę talii Events.


KP030
Rebelianci zrobili z tego propagandowy show. O świcie kilka ciężarówek z nagłośnieniem stanęło w różnych punktach miasta. Każdy miał słyszeć, jak znany polityk staje przed ludowym trybunałem. I jaką ponosi karę. Trzeba przyznać, że mieli dobrych speców od tortur. Od godziny nad gruzowiskami niosą się przesterowane, agonalne krzyki. Co słabsi z was czują, jak żołądki podchodzą im do gardeł. 

Rzuć kością raz za każdego z bohaterów i porównaj wynik z ich Empatią. Wynik równy lub niższy od Empatii = Misery rośnie o 1.

Bojownicy, którzy złapali cennego jeńca, podobno dostali dużą nagrodę. Pewnie są już daleko od tego piekła…

–––

Wiadomość dodana po 13 min 42 s:
Czy na tym forum jest jakaś możliwość edytowania postów? Przydałoby się, żeby móc wprowadzać poprawki już po opublikowaniu skryptu [sred])

Offline

#2 2016-12-08 00:24:13

M_Swierkot
Administrator
Dołączył: 2016-11-29
Liczba postów: 20
WindowsChrome 54.0.2840.99

Odp: Krzysiek Piskorski [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

Super!

Jedna uwaga:
KP028 (skrypty) - przy wyborach nie dawałbym efektów (zabicie polityka / lub nie) - bo ludzie będą wybierali gameplayowo (spadnie nam misery, więc zostawiamy!).
To powinny być skrypty kontynuacyjne, czyli zabijam, idź do XXX, Zostawiam XXX ALBO bez efektu, że Misery nam sapada.

Jeżeli robisz z tego kontynuacyjne, fajnie jakby coś więcej tam trochę było gameplayowo (np. po zabiciu okazuje się, że polityk miał schowane trochę biżuterii).

Ogólnie bardzo fajne!

Offline

#3 2016-12-14 18:29:12

K_Piskorski2
Użytkownik
Dołączył: 2016-12-14
Liczba postów: 1
WindowsFirefox 50.0

Odp: Krzysiek Piskorski [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

Test drugiego konta, żeby sprawdzić możliwość edycji postów - zignorujcie proszę [dblpt])

EDIT1

Ostatnio edytowany przez K_Piskorski2 (2016-12-14 18:29:33)

Offline

#4 2016-12-17 13:37:56

K_Piskorski
Moderator
Dołączył: 2016-12-02
Liczba postów: 59
WindowsFirefox 50.0

Odp: Krzysiek Piskorski [ZAMKNIĘTY I ZABRANY]

Ostateczne, poprawione wersje obu skryptów poniżej!

[KP001, FINDINGS FOR LOCATIONS] - POPRAWIONY

Wojna oducza patrzenia w górę. Przydatne rzeczy znajduje się przeważnie na ziemi, wśród gruzu i popiołów. Dlatego prawie przeoczyliśmy ten pojemnik. Zdradził go dopiero błysk metalu wśród nadpalonych belek, pod dziurawym dachem.

Serca przyspieszają. Pojemnik zrzutowy! Jego spadochron jest szary i poszargany – wisi tu od dawna. Nie bez powodu. Dotarcie do niego wymaga długiej i niebezpiecznej wspinaczki. 

> Ryzykować życie dla kota w worku? Nie ma mowy! – zostawiamy pojemnik i kontynuujemy eksplorację. Może następny odkrywca będzie odważniejszy?   

> Kto nie ryzykuje ten nie je! – wybierz bohatera i wykonaj test Prowess. Porażka = 1 rana. Jeśli chcesz, możesz powtórzyć test. Sukces = bohater dociera do pojemnika, patrz KP002.


KP002
Najpierw długa wspinaczka po trzeszczących deskach. Potem przecinanie lin, które utrzymywały pojemnik w powietrzu. Nie było łatwo, ale pojemnik wreszcie opadł z hukiem na ziemię i otworzył się. Wysypały się z niego… ulotki. Setki ulotek.

Podnieśliśmy jedną. Logo ONZ i kilku charytatywnych organizacji. Naiwne porady o tym, jak żyć w strefie wojny. Przypomnienie, żeby często myć ręce (jakbyśmy mieli czym). Numery telefonów instytucji charytatywnych (od miesięcy nie działają telefony). Pouczenia o niebezpieczeństwie chorób wenerycznych. I piktogramy, zupełnie jakbyśmy nie potrafili czytać we własnym języku. Czujemy się, jakby ktoś napluł nam w twarz. Rozczarowanie miesza się z wściekłością.

Misery wszystkich obecnych bohaterów rośnie o 1.


---


[KP028, LOCATIONS RARE FINDINGS, RED] - POPRAWIONY

Ciemny pokój na parterze. Smród odchodów i stęchlizny. Obluzowana deska skrzypi pod butem. W takich miejscach ludzie często coś ukrywają! Unosimy deskę, ale pod nią napotykamy tylko spojrzenie brudnego, starszego mężczyzny o skołtunionych włosach. Jest wygłodzony. Nie ma nic oprócz swoich zawszonych łachów.

Pełni zawodu chcemy odejść. Coś nas powstrzymuje. Ta twarz… jakby znajoma? Pamiętamy go z telewizji, sprzed wojny! Był politykiem – jednym z tych, którzy rozpętali ten przeklęty konflikt. Teraz siedzi w norze pod podłogą, zaszczuty jak zwierzę.

Cenne znalezisko! Czujemy jak narasta w was furia. Pięści zaciskają się.

> Zabijamy go – prawie nie stawia oporu, gdy wyciągamy go z kryjówki, ale szybko zaczyna rozumieć o co chodzi. Płacze jak dziecko. Moczy swoje łachy. Chwilę potem leży już na ziemi w kałuży krwi. Stoimy nad nim długo, czekając aż przyjdzie choć cień satysfakcji. Nie czujemy nic. Odchodzimy, zostawiając za sobą martwe ciało. Kontynuujemy eksplorację.

> Zostawiamy go – patrz KP029.

> Próbujemy przehandlować go bojownikom przeciwnej strony – patrz KP030.


KP029
Śmierć to litość, na którą nie zasłużył! Uspokajamy się, odwracamy, odchodzimy – jak najdalej od jego smrodu. Świadomość, że osoba, która pomogła wywołać wojnę, cierpi tak samo jak reszta, wydaje się dziwnie pocieszająca.

Misery wszystkich obecnych bohaterów spada o 1. Kontynuujemy eksplorację.


KP030
Droga do najbliższego posterunku jest długa, niebezpieczna. Przemykamy między zrujnowanymi budynkami, ciągnąc jeńca siłą. Mężczyzna błaga, obiecuje, zaklina. Wiemy jednak, że nie ma niczego wartościowego – oprócz własnego życia.

Wreszcie: cel podróży. Małe ognisko, przy którym kuli się kilka uzbrojonych sylwetek. Rzucamy jeńca przed rebeliantów. Tłumaczymy. Z początku śmieją się, chcą nas przegnać. Potem jeden wyciąga z kieszeni kartkę pełną małych, podpisanych zdjęć. Jego twarz poważnieje. Rzucają nam kilka puszek jedzenia i przeganiają. Jeniec kwiczy ze strachu jak zwierzę.   

Zyskujemy 2 żetony Canned Food. Napisz na pustym żetonie KP031 i włóż go pod górną kartę talii Events.


KP031
Rebelianci zrobili z tego propagandowy show. O świcie kilka ciężarówek z nagłośnieniem stanęło w różnych punktach miasta. Każdy miał słyszeć, jak znany polityk staje przed ludowym trybunałem. I jaką ponosi karę. Trzeba przyznać, że mieli dobrych speców od tortur. Od godziny nad gruzowiskami niosą się przesterowane, agonalne krzyki. Co słabsi z nas czują, jak żołądki podchodzą do gardeł. 

Rzuć kością raz za każdego z bohaterów i porównaj wynik z ich Empatią. Wynik równy lub niższy od Empatii = Misery rośnie o 1.

Bojownicy, którzy złapali cennego jeńca, podobno dostali dużą nagrodę. Pewnie są już daleko od tego piekła…

–––

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
rybadw - kawiarenka - statelife - csgohaxy - speedrpredakcjaweazelnews